poniedziałek, 30 sierpnia 2010

SUPER ZABAWA w " co ja lubię" :)

ZABAWA:)

Do zabawy zostałam zaproszona przez Justynę Sarmatix

Zasady zabawy:
- Napisz, kto cię zaprosił do zabawy.
- Wymień 10 rzeczy, które lubisz.
- Zaproś do zabawy kolejne 10 osób - poinformuj je o tym w komentarzach:)

Rzeczy które lubię:
1) mój oliwkowy pokój:)
2) kawę " teściowej"
3) mojego psa maćka vel matis
4) lepić z modeliny i masy termoutwardzalnej
5) uwielbiam robić biżuterię
6) projektować plakaty....
7) wymyślać nowe cudeńka:)
8) kocham oglądać blogi innych
9) pisać na GG z Agnieszką :*
10) widzieć uśmiech na twarzach osób obdarowanych moimi pracami.

Do zabawy zapraszam:

Karolina Kowalkowska (Tuxikowe zmagania z biżuterią),
Ewa Oleśnica (
szydełkowe i inne wytwory),
ania konieczna (
...jeszcze więcej czeka gdzieś...),
Kurczak (Qrkoko - DIY or Die),

nitkowo mi -Agnieszka M.,

DECOFABRYKA,

Kasia (Mój czas relaksu),

Agnieszka Łaszek (Retromantic. Biżuteria ręcznie robiona),

Karolina (scrap-sense),

Mellan (pasje Anny)

2 komentarze:

Popularne posty