środa, 19 października 2011

UWAGA wyniki KONKURSU!!!

UWAGA wyniki KONKURSU!!!

Dziękuję wszystkim, którzy wzięli udział w konkursie, już niedługo kolejny :)

Poniżej osoby, które wygrywają nagrody, oczywiście będzie niespodzianką, kto co wygrał :)

Podaję pierwszą część maila, z których nadesłano mi „zwycięskie” hasła:

rkmadamer1@......

loveinspirations@......

marrika91@.......

drzewotree@........

rosowicznatalia@.......

adusia3612@......

Osoby, które wygrały proszę o przesłanie adresu, na jaki mam przesłać cukierki z powyższych maili abym miała pewność kto do mnie napisał :)

7 komentarzy:

  1. :( och szkoda... ale dziękuję za wspaniałą zabawę , i serdecznie pozdrawiam :) może mi się kolejnym razem uda :) gratuluje serdecznie wygranym

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za udaną zabawę i gratuluję wygranym

    OdpowiedzUsuń
  3. 3 razy czytałam posta, żeby uwierzyć w moją wygraną, dziękuję za zorganizowanie zabawy, gratuluję pozostałym osobom :)
    Robisz piękne ozdoby, nie mam odwagi na tworzenie z fimo, od dłuższego czasu się zbieram, może kiedyś się odważę
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję i czekam na kolejny konkurs:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje, trosze brakło szczęscia:/

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz coś wygrałam!!!
    Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń

Popularne posty