poniedziałek, 23 maja 2011

Wyniki III CANDY u ANIBYLECO



Nadszedł czas na ogłoszenie wyników III Candy u ANIBYLECO.
Przypomnę nagrody otrzymują trzy wylosowane osoby:
1) osoba wpisana pod postem CANDY
2) osoba, która obserwuje moje blogi
3) osoba, która lubi ANIBYLECO na FACEBOOKU
Jestem bardzo mile zaskoczona, że aż tyle osób wzięło udział w moim CANDY.

Przejdźmy do losowania i wyników :)
Pierwszą nagrodę niespodziankę otrzymuje osoba ( podpisana pod postem candy) a jest nią Michalina z bloga Haftowane Prezenty

Drugą nagrodę wyśle do obserwatora, którym się okazał vito si
Natomiast na FACEBOOKU wylosowałam Kingę Bobryk

Wszystkim dziękuję za wzięcie udziału w moim CANDY,już niedługo odbędzie się kolejne.
Osoby które wylosowałam proszę o kontakt na maila ania86n@interia.pl
Jak tylko słodkości będą gotowe to wstawię zdjęcia na bloga :)


2 komentarze:

  1. Wow, dawno nie zaglądałam na blog, a tu taka niespodzianka :)
    Czy nie za póżno się zgłaszam? Bo ja od początku maja właściwie jestem wycięta z blogowego świata.

    Pozdr i strrrrrrrasznie się cieszę.
    Michalina
    haftowaneprezenty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. W końcu ten facebook się do czegoś przydał :)

    OdpowiedzUsuń

Popularne posty